Nákladní vozidla

/ Renovace filtrů / Nákladní vozidla

ATS soustavy u nákladních vozidel EURO 6 nelze čistit metodou proplachu

V této oblasti užitkových vozidel EURO 6 díky postupům a čistícím technologiím nemáme konkurenci

Čištění DPF filtrů nabízíme pro nákladní vozidla s dodatečně instalovaným filtrem pevných částic (zelená plaketa), nebo nainstalovaným filtrem DPF přímo při výrobě - EURO 6. Různé modely se standardní normou EURO 4 a EURO 5 a nyní i EURO 6, jsou již vybaveny zpracováním výfukových plynů a to za pomoci katalyzátorů (SCR systémy), navíc u EURO 6 i DOC katalyzátorem, které jsou instalovány také rovnou při výrobě vozidla. Včasný servis DPF a katalyzátorů je jediný servisní zásah na vozidle, kde se náklady na provedení okamžitě vrátí v podobě zlepšené ekonomiky provozu a jízdních vlastností. Tudíž vozidlo opět lépe provozně vydělává a spolehlivě funguje.

Čím více se dbá preventivně na čistotu jádra filtrů DPF a katalyzátorů, tím delší mají filtry životnost

 

Filtr pevných částic (DPF) - osobní automobily Filtr pevných částic (DPF) - dodávky Filtr pevných částic (DPF) - autobusy Filtr pevných částic (DPF) - nákladní vozidla Filtr pevných částic (DPF) - vysokozdvižné vozíky Filtr pevných částic (DPF) - lokomotivy Filtr pevných částic (DPF) - lodní doprava Filtr pevných částic (DPF) - stavební stroje

Které DPF filtry a katalyzátory musí být čištěny a renovovány?

  • Řada modelů EURO II a III s dodatečně instalovaným filtrem pevných částic (keramickým nebo ze slinutých kovů), které získaly zelenou nálepku. U těchto nákladních vozidel musí být filtr pevných částic (DPF) renovován každých 100 000 - 150 000 km.
  • Modely řady EURO IV, V a EEV, EURO VI jsou vybavené SCR katalyzátorem, který je určen pro celoživotní provoz. Nepříznivý vliv na životnost katalyzátoru má případné zvýšení množství oleje ve výfukovém systému, stejně jako použití AdBlue.
  • Modely EURO VI s nejmodernější technologií DPF filtrů, DOC a SCR katalyzátorů je potřeba brát opravdu vážně a situace se servisem nepodceňovat.

Cleantaxx nabízí ekonomicky výhodné repasování (renovaci) všech katalyzátorů EURO 4, EURO 5, EEV, EURO 6. Cena renovace katalyzátoru je vždy za výhodnější ceny (30-50%) katalyzátoru nového originálního.

  • Prohlédněte si detailně naše dosavadní zkušenosti v podobě prezentovaných referencí nákladní vozidla
  • Máte-li zájem o nezávaznou cenovou nabídku k vyčištění či renovaci DPF filtru, katalyzátoru, prosím vyplňte poptávkový formulář.
  • Rozhodli jste se využít naší službu čištění SCR katalyzátoru, nebo DPF filtru, prosím vyplňte objednávkový formulář.

 

DPF filtr CS/XE - Euro IV/V - nákladní vozidlaKatalyzátor MAN TGA - Euro IV/V - po čištění  - nákladní vozidla

Alternativy čištění

Někteří výrobci DPF filtrů uvádějí možnost samočištění, například pomocí parního čističe.
Zde Cleantaxx doporučuje v tomto ohledu velkou opatrnost! Při pokusech o tzv. „domácí čištění“ nemáte záruku účinného vyčištění, které by mělo být doloženo protokoly o provedených testech před i po čištění vč. diagnostiky použitelnosti filtru. Ne vždy totiž problémy způsobuje špína, ale za vším stojí často již nefunkčnost filtru. Takže neodborné, dost často zbytečné čištění zvyšuje jen náklady na servis ATS soustavy.

Cleantaxx nabízí speciální řešení renovace DPF filtrů a katalyzátorů pro dopravní společnosti, spediční firmy.

Doporučený cyklus čištění pro DPF filtry a katalyzátory

Doporučený postup čištění pro DPF filtry a katalyzátory
Naši partneři