Renovace filtrů

/ Renovace filtrů

Bez vody a chemie, několika suchými metodami, pro zcela čistý a funkční filtr

Čištění filtrů DPF, katalyzátorů DOC a SCR je potřeba provádět postupy a metodou, která neuškodí samotnému filtru, vyčistí důkladně filtry, ale toto vše je možné provádět až poté, když je zřejmé a potvrdí se, že čištění je možné vůbec uskutečnit. Tedy nejdříve se musí prokázat, že filtr je nejen znečištěn/ucpán, ale že není také poškozen a to po stránce hardwaru a také velmi potřebné aktivitě/funkčnosti. Filtry totiž nesplňují jen filtrační funkce, ale také oxidační a redukční procesy, což jsou aktivní chemické reakce. Často se tedy děje to, že filtr je neviditelně/viditelně poškozen na keramice, slinutém kovu (nosiči), ale také na jeho neviditelné mořené složce, kde musí aktivně reagovat ve filtru nasycené drahé kovy. Právě proto je nutné a velmi důležité, na začátku servisu výfukové soustavy odborně filtry na jejich funkčnost testovat a odhalit tak naprostou zbytečnost jejich čištění. Právě z tohoto důvodu Cleantaxx jako jediný na trhu filtry otevírá (řezem), až na jádro filtru DOC, DPF, SCR.

Filtry DPF a katalyzátory nejsou tak banální technologie, že je stačí propláchnout pouze vodou

Tyto velmi důležité komplexní testy funkčnosti a poškození provádí díky svému celkovému na trhu odlišnému přístupu, diagnostice a procesu čištění detailně jen koncept Cleantaxx. Pokud každý osazený filtr v soustavě neprojde na začátku detailní prohlídkou a testem, s velkým rizikem se předává po čištění zákazníkovi zpět na vozidlo něco, co je možná méně přicpané, ovšem na vozidle a stroji již nefungující. Jedině Cleantaxx díky detailní počáteční kontrole vstupní a výstupní strany jádra filtru a testům funkčnosti, zaručuje zákazníkovi, že provedené čistění mělo cenu vůbec řešit a tudíž i fakturovat. U výfukových soustav totiž problémy na vozidlech, či strojích nevznikají pouze díky špíně a ucpání, ale pro jejich již zmiňované nefungování. Také na kvalitě čištění velmi poté záleží a ta nejbezpečnější a nejúčinnější metoda je ta suchá forma čištění a to za použití více čistících technologií.

Nemáme jen jednu metodu a čistící technologii jako ostatní konkurenti, proto ja náš servis tak odlišný

Univerzální manuální a automatické průmyslové čistící technologie nám pomáhají dosáhnout nejlepšího výsledku vyčištění, tedy parametru průchodnosti filtru na úrovni nového originálu. Není pro nás až tak důležité, zda je tělo filtru volně přístupné, nebo uzavřené v ocelovém pouzdru. Vždy si dle přesně daných postupů poradíme. Funkční a nepoškozené filtry mají vždy po čištění konceptem Cleantaxx plnohodnotnou 100% průchodnost, k deklaraci tohoto výsledku používáme naměřené referenční hodnoty nových originálních filtrů. Tento výsledek čištění s plnou obnovenou průchodností nového originálního dílu je potvrzen testem a následně certifikátem TÜV Rheinland. Protokol o renovaci, který po každém čištění zákazník dostane, tyto parametry jasně deklaruje. Cleantaxx se velmi dlouhodobě zabývá a i samotnou renovací, respektive výměn DOC a SCR katalyzátorů, hlavně u užitkových vozidel EURO 4-EURO 5-EEV-EURO 6. Právě po detekování a poškození jader filtrů DOC a SCR katalyzátorů nabízíme zákazníkovi cenově výhodnější alternativu, která mu zajistí opětovný provoz vozidla z pohledu výfukové soustavy.    

Čistíme filtry DPF a DOC, SCR katalyzátory pro dieselová vozidla a stroje:

Filtr pevných částic (DPF) - osobní automobily Filtr pevných částic (DPF) - dodávky Filtr pevných částic (DPF) - autobusy Filtr pevných částic (DPF) - nákladní vozidla Filtr pevných částic (DPF) - vysokozdvižné vozíky Filtr pevných částic (DPF) - lokomotivy Filtr pevných částic (DPF) -zemědělské technika Filtr pevných částic (DPF) - stavební stroje

Ostatní vozidla a stroje se vznětovým dieselovým motorem všech výrobců. Pokud přesto nenacházíte v naší široké nabídce požadovanou kategorii zařízení, nebo strojů, využijte prosím poptávkového formuláře, rádi Vám sdělíme podrobnosti.     

    vyčištěný DPF (filtr pevných částic)                          DPF (filtr pevných částic) po renovaci                     DPF (filtr pevných částic) po renovaci - osobní automobil

Doba čištění DPF a katalyzátorů pro vozidla, stroje a emisní skupiny:

  • Expres výměna originálních DPF filtrů pro osobní vozidla - do 24 hodin - předčištěné skladové DPF (všechny značky vozidel)
  • Renovace / čištění filtru DPF pro osobní a dodávková vozidla: 2 - 4 pracovní dny
  • Renovace / čištění DPF a katalyzátorů EURO 4, EURO 5, EEV, EURO 6, IIIB, TIER 4: 2 - 4 pracovní dny
  • Renovace katalyzátoru EURO 5 - VOLVO, RENAULT, IVECO, IRISBUS, DAF - výměna certifikovaného keramického jádra: 1 - 4 pracovní dny

DPF po renovaci - osobní automobil                    vyčištěný DPF filtr - osobní automobil                      DPF filtr - osobní automobil                 DPF filtr pevných částic - osobní automobil

Čištění katalyzátorů a DPF nabízíme pro tyto značky vozidel, strojů a zařízení:

  • MAN TGL, TGM
  • MAN TGA, TGX
  • SCANIA
  • MERCEDES - BENZ
  • OSOBNÍ VOZIDLA
  • VOLVO FE, FL, FM, FMX, FH
  • IVECO EUROCARGO, STRALIS
  • RENAULT třída D, T, K, C
  • DAF XF, CF
  • DODÁVKOVÁ VOZIDLA
  • JCB
  • JOHN DEERE
  • LINDE - MH
  • BT / TOYOTA
  • LOKOMOTIVY
  • JUNGHEINRICH
  • LIEBHERR
  • ZEPPELIN
  • KOMATSU
  • KOGENERACE

Protokol o provedeném čištění - dokumentace s potvrzením kvality čištění

Vystavujeme záznam všech testovaných údajů a dat o čištění s výsledky průchodnosti a čistoty katalyzátorů, filtrů a součástek. Tento protokol potvrzuje naší vysokou kvalitu čištění. Naše metodika zajišťuje profesionální a šetrné čištění. Za tímto účelem byl vyvinut vlastní testovací měřící systém Mycon - Cleantaxx.

Postup čištění DPF filtru nebo katalyzátoru

Naši partneři