Autobusy

/ Renovace filtrů / Autobusy

ATS soustavy u autobusů EURO 6 nelze čistit metodou vodního proplachu

Nečistěte tlakovou vodou něco, co již s jistotou nefunguje, využijte našich dlouholetých zkušeností

Vzhledem k tomu, že se autobusy používají ve větší míře pro městskou a meziměstskou dopravu, je většina autobusů vybaveno dieselovými motory a také již katalyzátory EURO 4 a EURO 5. Nové vozidla využívají již zpracování výfukových plynů pomocí DOC katalyzátoru, DPF filtru a SCR systému - EURO 6. U Autobusů je díky používání v městském provozu kladen velký důraz na minimální znečišťování životního prostředí. Rozlišujeme tedy vozidla s instalovaným katalyzátorem SCR - EURO 4 a EURO 5, katalyzátorem (DOC a SCR) a DPF filtrem - EURO 6, nebo doinstalovaným DPF filtrem ve starších modelech (zelená plaketa). Všechny tyto systémy jsou díky naší vysoké odbornosti profesionálně řešeny a to jak v podobě čištění filtrů, tak i renovací jader katalyzátorů. Včasný servis DPF a katalyzátorů je jediný servisní zásah na vozidle, kde se náklady na provedení okamžitě vrátí v podobě zlepšené ekonomiky provozu a jízdních vlastností. Tudíž vozidlo opět lépe provozně vydělává a spolehlivě funguje.

Čím více se dbá preventivně na čistotu jádra filtrů DPF a katalyzátorů, tím delší mají filtry životnost

 

Filtr pevných částic (DPF) - osobní automobily Filtr pevných částic (DPF) - dodávky Filtr pevných částic (DPF) - autobusy Filtr pevných částic (DPF) - nákladní vozidla Filtr pevných částic (DPF) - vysokozdvižné vozíky Filtr pevných částic (DPF) - lokomotivy Filtr pevných částic (DPF) - lodní doprava Filtr pevných částic (DPF) - stavební stroje

Typy filtrů pevných částic DPF a katalyzátorů

Instalované DPF (filtry pevných částic) systémy EURO 6 jsou často v keramickém provedení. Ty jsou používány v autobusech nové generace u všech značek autobusů. Systémy DPF pro modely starší výroby, které se dodatečně instalují do vozidel, jsou potaženy keramikou z karbidu křemíku. Zde se doporučuje a je vozidlem i vyžadována perioda čištění při najetí 80 000 - 100 000 km. Autobusy jsou také nejčastěji vybaveny katalyzátory. Tyto autobusy splňují již emisní normu EURO 4 a EURO 5.

Nabízíme rovněž cenově dostupné náhradní filtry všech běžných značek. Pokud je filtrační vložka vadná a musí se vyměnit, můžeme vám nabídnout výhodnou alternativu nákupu nového filtru.

  • Prohlédněte si detailně naše dosavadní zkušenosti v podobě referencí autobusy
  • Máte-li zájem o nezávaznou cenovou nabídku k vyčištění či renovaci DPF filtru, katalyzátoru, prosím vyplňte poptávkový formulář.
  • Rozhodli jste se využít naší službu čištění SCR katalyzátoru, nebo DPF filtru, prosím vyplňte objednávkový formulář.

 

DPF (filtr pevných částic) před čištěním - autobusDPF (filtr pevných částic) po čištění - autobus

Alternativy čištění

Někteří výrobci uvádějí možnost samočištění, například parním čističem. Cleantaxx doporučuje v tomto ohledu opatrnost! Při pokusech o tzv. „domácí čištění“ nemáte záruku účinného vyčištění, které by mělo být doloženo protokoly o provedených testech před i po čištění vč. diagnostiky použitelnosti filtru. Cleantaxx nabízí speciální řešení pro dopravní společnosti a cestovní kanceláře.

Doporučený cyklus čištění pro DPF filtry a katalyzátory

Cyklus čištění filtru pevných částic a katalyzátorů
Naši partneři