Ceník autobusy
/ Ceník renovací / Ceník autobusy
Čistíme suchou metodou jen funkční a nepoškozené DPF a katalyzátory
FILTR - EMISNÍ SKUPINA |
ZNAČKA VOZU - MODELOVÁ ŘADA |
CENA ZA RENOVACE |
---|---|---|
DPF - DOINSTALACE EURO 2 / 3 |
Keramický filtr - Dinex, Baumot, PuriTech, Eminox, Isuzu atd., Slinutý kovový filtr - HJS, Keramický dvojitý filtr - Dinex 50034, 50039, 49046 |
od 9 247 Kč - 16 466 Kč |
KATALYZÁTOR - EURO 4 / 5 EEV, SCR - čištění |
Scania - tzv. systém šnek, SCANIA, MAN, VOLVO, SOR, IVECO/IRISBUS, MERCEDES-BENZ, SETRA, NEOPLAN |
od 13 780 Kč - 29 890 Kč |
KATALYZÁTOR - EURO 4 / 5 EEV, SCR - výměna / renovace |
Výměna - celková renovace poškozeného jádra filtru - DAF, VOLVO, RENAULT, IVECO (Cursor 8-10-13), EMINOX (městské autobusy IVECO), | od 37 890 Kč - 45 890 Kč |
DPF - EURO 6 - čištění |
IVECO/IRISBUS, SOR, VOLVO, SETRA, MERCEDES-BENZ, NEOPLAN, SOLARIS, SCANIA, VDL-BOVA, VAN HOOL, MAN |
od 12 890 Kč - 14 890 Kč |
DPF, DOC, SCR - EURO 6 - čištění komplet box |
IVECO/IRISBUS, SOR, VOLVO, SETRA, MERCEDES-BENZ, NEOPLAN, SOLARIS, SCANIA, VDL-BOVA, VAN HOOL, MAN | od 35 440 Kč - 41 550 Kč |
RENOVACE POŠKOZENÝCH/ČIŠTĚNÍ FUNKČNÍCH SEGMENTŮ DOC, SCR, DPF - EURO 6 komplet box |
IVECO/IRISBUS, SOR, VOLVO, SETRA, MERCEDES-BENZ, NEOPLAN, SOLARIS, SCANIA, VDL-BOVA, VAN HOOL, MAN | od 82 890 Kč - 152 080 Kč |
Naše ceny vychází z minimálně 15-ti hodinového odborného čištění funkčních filtrů DPF, DOC a SCR
Prohlédněte si náš e-shop s náhradními díly pro ATS soustavy užitkových vozidel - eshop.dpf-ftg.cz
- Uvedené ceny jsou pro koncové zákazníky a jsou bez DPH. Obsahují expres svoz a expres rozvoz filtru po celé ČR.
- V případě zájmu o naší profesionální službu prosím vyplňte náš formulář závazná objednávka
- Staňte se naším servisním partnerem a nakupujte naší profesionální službu za lepší partnerské ceny - stát se servisním partnerem
- Prohléďnete si fotogalerii našeho moderního renovačního provozu - Cleantaxx provoz
Proveďte výběr dodavatele služby, až si většinu těchto otázek osobně zodpovíte
- Víte o čištění filtrů vše potřebné, jak se má provádět, co má filtr vlastně splňovat, jak má fungovat po čištění, co filtry zásadně nesnášejí atd.?
- Jste si jisti, že nízká cena opravdu rozhoduje o správně provedeném čištění o funkčnosti řešené soustavy?
- Myslíte si, že celkové čištění a testy filtrů je servis, který lze jednoduše řešit rychleji, než praní prádla?
- Víte, že díky rozdílnému provozu vozidla, jsou i rozdílně ucpané filtry, proto nemohu mít pouze jednu metodu čištění?
- Jste seznámeni s tím, že voda do filtru podle výrobců DOC, DPF a SCR systémů nesmí přijít?
- Řekl Vám již někdo, že voda jednoduše nestačí na veškeré usazeniny ve filtru?
- Seznámili jste s dostupnými metodami a jejími riziky při čištění?
- Máte opravdu jistotu, že Váš filtr je jen ucpaný, ale není také poškozený, nebo nefunkční?
- Jak může někdo, kdo filtr vnitřně nevidí, rozhodnout o tom, že je v pořádku a deklarovat nepoškození a funkčnost?
- Řeší v rámci provedené služby tyto situace dokonalého vyčištění a funkčnosti, nepoškození Vámi vybraná firma?
- Nabízí Vám dodavatel také při provádění čištění DPF důležité testy oxidací katalyzátoru?
- Jakou kvalitu a funkčnost filtrů Vám deklarují ti, co nabízejí servis výfukových soustav?
- Budete mít filtr opravdu čistý, prázdný, bez veškerých usazenin, pak by měl mít protitlak jako nový, dostáváte deklaraci nových protitlaků?
- Za co tedy platíte, za čistotu, za funkčnost, víte to?
- Jste si jistí, že budete moci uplatnit udělenou záruku a reklamovat neodborně provedenou službu? Nikdy toho nedosáhnete a pouze se Vám vysmějí.....