Reference DPF Cleantaxx
/ Reference / Reference DPF Cleantaxx
Vyberte typ a značku:

Osobní vozidla

Dodávková
vozidla
vozidla

Autobusy

Nákladní
vozidla
vozidla

Stavební
stroje
stroje

Manipulační technika

Zemědělská
technika
technika

Komunální
odpad
odpad

Lokomotivy
Scania řada R, V8 EURO 6 - renovace DOC, čištění 2 x DPF a SCR katalyzátoru
![]() |
![]() |
![]() |
Díky naší vysoké odbornosti jsme tupě nečistili tento katalyzátor, ale provedli jsme na něm důkladné a potřebné testy. Výsledkem je nefunkční DOC katalyzátor, který jsme vyměnili a velmi přicpané patrony DPF a také segmenty SCR katalyzátoru, které prošly několika cykly čištění suchými metodami. Cleantaxx výfukové systémy profesionálně servisuje a proto to tak poté na vozidlech vypadá.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, EURO 6 - výměna poškozeného nefunkčního DOC katalyzátoru
![]() |
![]() |
![]() |
Katalyzátory EURO 6 je potřebné velmi odborně diagnostikovat a zjistit důvod jejich nefunkčnosti/chybovosti. Často to není ve špíně, takže tupé čištění je zcela zbytečné a nákladné. Proto je nutné využít variantu našich renovací DOC katalyzátorů EURO 6 a boxy opravit. Ostatní segmenty DPF a SCR jsou profesionálně vyčištěny suchou metodou, což je záruka odstranění vcšech ucpávek a jistota dlouhodobé funkčnosti katalyzátoru.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, EURO 6 - renovace poškozeného DOC a SCR katalyzátoru
![]() |
|
|
Program renovací katalyzátorů pro vozidla Scania EURO 6 je již v plném proudu. Bohužel často nejsou poruchy vozidel na katalyzátoru způsobené špínou, ucpáním, ale podle odborného přístupu Cleantaxx je to v jejich nefunkčnosti. Právě proto není možné katalyzátor tupě čistit, respektive amatérsky propláchout vodou, ale nefunkční jádra DOC a SCR profesionálně vyměnit. Zde jsme provedli po úvodní důkladné diagnostice funkčnosti jader katalyzátoru výměnu DOC a SCR katalyzátoru z našeho nového renovačního programu EURO 6. Výhodou je značná úspora nákladů, ve srovnání s pořízením originálního dílu.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, vrstva zkrystalizovaného AdBlue ve směšovací komoře ATS EURO 6
![]() |
|
|
Nekontrolovaný zástřik AdBlue do směšovací komory před systémem SCR zapříčinil přicpání výfuku/katalyzátoru EURO 6. Díky našemu postupu čištění konceptem Cleantaxx jsme zkontrolovali stav hardwaru SCR katalyzátoru a důkladně ho včetně komory směšování vyčistili od všech zbytků usazenin a nánosu močoviny. Samořejmě došlo přitom i k vyčištění DPF filtru a DOC katalyzátoru a jeho testu funkčnosti. Katalyzátor je po našem kompletním vyčištění připraven na 100% plnit funkci na vozidle.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, ucpaný DPF filtr EURO 6
![]() |
|
|
Jak je již několikrát v praxi potvrzeno, dosti často bývají DPF filtry u užitkových vozidel EURO 6 přicpány u nájezdu 350 - 500 tis. km a to je vždy závislé od provozního charakteru jízdy užitkových vozidel. Díky ucpání buněk je potřebné provést suchou metodou důkladné vyčištění komor filtru, tak aby bylo dodaženo obnoveného plného průtoku filtrem pevných částic. Koncept Cleantaxx u vozidel Scania provádí čištění do těchto parametrů nových dílů.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, katalyzátor připravený k čištění
|
|
|
Katalyzátor Scania Euro 5 je tak jako ostatní katalyzátory po určitých odjetých kilometrech potřeba vyčistit. Narůstající spotřeba vozidla a také velmi omezená funkčnost tahače nakonec nic jiného nenabízí. Po našem vyčištění konceptem Cleantaxx spotřeba paliva spadla o 4 -5 litrů na 100 km, což jsou velmi výrazné úspory paliva. Náklady do čištění se tedy velmi rychle zaplatí a vrátí se plná funkčnost vozidla do standartních mezí.
Zobrazit celou referenci
Scania řada R, Euro 4 katalyzátor ucpané jádro filtru
|
|
|
I u vozidel Scania je nutné po určitém najetém cyklu kilometrů provést čištění sintermetalového katalyzátoru. Tato filtrační vložka katalyzátoru zachytává nečistoty a zbytky AdBlue a omezuje následně vozidlo v plném provozu. Po vyčištění je katalyzátor opět zcela průchozí a výrazně se snížila spotřeba vozidla.
Zobrazit celou referenci