Test čištění - srovnání technologií čištění DPF a katalyzátorů

/ Reference / Test čištění - srovnání technologií čištění DPF a katalyzátorů

Díky vyspělým technologiím a odlišným metodám není možné porovnávat

Cleantaxx jako jediný na trhu dbá na čištění pouze funkčních a nepoškozených DPF a katalyzátorů

Díky velkému nárůstu poptávek o čištění a renovace DPF filtrů a katalyzátorů a hlavně pro velký zájem ověření skutečné výsledné kvality čištění od našich špičkových servisních a dopravních společností, bylo provedeno kontrolní a skutečné srovnání v praxi u vybraných čistících technologií. Jedná se o srovnání kvality čištění pomocí technologií SmartClean, HeatAir, mokrého čištění/proplachu a našeho všestranného a univerzálního konceptu Cleantaxx. Čištění bylo prakticky provedeno na náhodně vybraných DPF filtrech, které vybrali naši významní partneři z oboru Automotive.

DPF filtry a katalyzátory nejsou tepláky, či ponožky, proto je nestačí propláchnout vodou za 60 minut

Byl porovnáván hlavně konečný protitlak ve filtru po čištění (jiné metody čištění) a následném dočištění (koncept Cleantaxx) a také celkové váhové úbytky, které zásadně rozhodují o množství zbytkových usazenin v jádru filtru a tedy o celkové kvalitě vždy špičkově prezentovaného provedení čištění. Právě tyto prezentované rozdílové parametry rozhodují o konečné kvalitě provedeného čištění a ukazují, jak jsou vlastně filtry vyčištěny. Byly také testovány situace, kdy u nás již předem nepřistupujeme k čištění díky odhalenému poškození jádra filtru a nefunkčnosti DPF, nebo DOC katalyzátoru a naši konkurenti, ač s poskytnutou zárukou, čištění bez problémů na poškozeném filtru provedou a fakturují. Výsledky testů jsou znázorněny níže v přehledu (soubory ke stažení) a také v odkazu na naše videa z testů čištění.

Co nabízí konkurence = jediná alternativa na trhu, je použitý vodní tlakový proplach:

  • žádnou důkladnou diagnostiku stavu a poškození filtru pevných částic
  • žádnou důkladnou diagnostiku stavu a poškození DOC oxidačního katalyzátoru
  • žádný test oxidace, velmi důležitý test pro funkčnost soustavy (DPF) se zde vůbec neřeší
  • žádné důkladné a dlouhodobé vysušení po tlakovém proplachu - mokré jádro filtru je značné riziko
  • žádnou garanci vyčištění, parametry hodnot protitlaků po čištění nejsou stabilní a neodpovídají čistému filtru
  • žádnou záruku na čištění, ač jí zákazník dostane - zákazník přebírá přeci nepoškozený filtr, tak co chce poté reklamovat?
  • žádnou výhodnou cenu, ale velmi drahou službu za provedené úkony - 3000-5000 Kč za hodinu žádný živnostník v ČR a SK nepobírá

Co nabízí Cleantaxx = alternativa několika suchých metod + dokonalá kontrola stavu:

  • velmi důkladnou diagnostiku stavu harwaru DPF filtru a to jen díky otevření filtru na jádro (jen Cleantaxx provádí)
  • odbornou diagnostiku stavu hardwaru DOC katalyzátoru z obou stran - vstup a výstup katalyzátoru
  • důležitý test oxidace DOC katalyzátoru, bez které ani dobře vyčištěný DPF filtr nefunguje tak jak má

Až zde začínáme teprve proces čištění, nefunkční poškozené filtry nečistíme (zbytečné)

  • veškeré metody, postupy a kroky (až 12 procesů) jsou prováděny výhradně suchou metodou (nasazení několika technologií)
  • naše filtry po vyčištění mají parametr nového originálu z pohledu porovnání protitlaků - nový = vyčištěný
  • zaručujeme výtečnou kvalitu vyčištění filtrů na parametru nového DPF (protokol o renovaci), nezodpovídáme za stav vozidla
  • cena odpovídá odborné a profesionálně provedné službě, včetně všech napojených kroků - minimální doba procesu čištění 15 hodin

 

Více obrazem a prakticky z testů v našich ukázkách zde: video ukázky Cleantaxx

Co dělá naše druhá divize - F.T.G. - průmyslové čištění je možné prohlédnout si zde (jen aby si někdo nepletl obory ve kterých působíme)


Naši partneři