Test čištění - srovnání technologií čištění DPF a katalyzátorů
/ Reference / Test čištění - srovnání technologií čištění DPF a katalyzátorů
Díky vyspělým technologiím a odlišným metodám není možné porovnávat
Cleantaxx jako jediný na trhu dbá na čištění pouze funkčních a nepoškozených DPF a katalyzátorů
Díky velkému nárůstu poptávek o čištění a renovace DPF filtrů a katalyzátorů a hlavně pro velký zájem ověření skutečné výsledné kvality čištění od našich špičkových servisních a dopravních společností, bylo provedeno kontrolní a skutečné srovnání v praxi u vybraných čistících technologií. Jedná se o srovnání kvality čištění pomocí technologií SmartClean, HeatAir, mokrého čištění/proplachu a našeho všestranného a univerzálního konceptu Cleantaxx. Čištění bylo prakticky provedeno na náhodně vybraných DPF filtrech, které vybrali naši významní partneři z oboru Automotive.
DPF filtry a katalyzátory nejsou tepláky, či ponožky, proto je nestačí propláchnout vodou za 60 minut
Byl porovnáván hlavně konečný protitlak ve filtru po čištění (jiné metody čištění) a následném dočištění (koncept Cleantaxx) a také celkové váhové úbytky, které zásadně rozhodují o množství zbytkových usazenin v jádru filtru a tedy o celkové kvalitě vždy špičkově prezentovaného provedení čištění. Právě tyto prezentované rozdílové parametry rozhodují o konečné kvalitě provedeného čištění a ukazují, jak jsou vlastně filtry vyčištěny. Byly také testovány situace, kdy u nás již předem nepřistupujeme k čištění díky odhalenému poškození jádra filtru a nefunkčnosti DPF, nebo DOC katalyzátoru a naši konkurenti, ač s poskytnutou zárukou, čištění bez problémů na poškozeném filtru provedou a fakturují. Výsledky testů jsou znázorněny níže v přehledu (soubory ke stažení) a také v odkazu na naše videa z testů čištění.
Co nabízí konkurence = jediná alternativa na trhu, je použitý vodní tlakový proplach:
- žádnou důkladnou diagnostiku stavu a poškození filtru pevných částic
- žádnou důkladnou diagnostiku stavu a poškození DOC oxidačního katalyzátoru
- žádný test oxidace, velmi důležitý test pro funkčnost soustavy (DPF) se zde vůbec neřeší
- žádné důkladné a dlouhodobé vysušení po tlakovém proplachu - mokré jádro filtru je značné riziko
- žádnou garanci vyčištění, parametry hodnot protitlaků po čištění nejsou stabilní a neodpovídají čistému filtru
- žádnou záruku na čištění, ač jí zákazník dostane - zákazník přebírá přeci nepoškozený filtr, tak co chce poté reklamovat?
- žádnou výhodnou cenu, ale velmi drahou službu za provedené úkony - 3000-5000 Kč za hodinu žádný živnostník v ČR a SK nepobírá
Co nabízí Cleantaxx = alternativa několika suchých metod + dokonalá kontrola stavu:
- velmi důkladnou diagnostiku stavu harwaru DPF filtru a to jen díky otevření filtru na jádro (jen Cleantaxx provádí)
- odbornou diagnostiku stavu hardwaru DOC katalyzátoru z obou stran - vstup a výstup katalyzátoru
- důležitý test oxidace DOC katalyzátoru, bez které ani dobře vyčištěný DPF filtr nefunguje tak jak má
Až zde začínáme teprve proces čištění, nefunkční poškozené filtry nečistíme (zbytečné)
- veškeré metody, postupy a kroky (až 12 procesů) jsou prováděny výhradně suchou metodou (nasazení několika technologií)
- naše filtry po vyčištění mají parametr nového originálu z pohledu porovnání protitlaků - nový = vyčištěný
- zaručujeme výtečnou kvalitu vyčištění filtrů na parametru nového DPF (protokol o renovaci), nezodpovídáme za stav vozidla
- cena odpovídá odborné a profesionálně provedné službě, včetně všech napojených kroků - minimální doba procesu čištění 15 hodin
Více obrazem a prakticky z testů v našich ukázkách zde: video ukázky Cleantaxx
Co dělá naše druhá divize - F.T.G. - průmyslové čištění je možné prohlédnout si zde (jen aby si někdo nepletl obory ve kterých působíme)